divendres, 2 de desembre del 2011

Thionk Essyl - Zinguichor - Enampoure


Passo una nit rara amb un pelin de diarrea. Pa que veieu com son aqui: Li dic al Abdoulaye que abans de marxar he de jalar que sino flipare. Vull unes Bananes i anem de porta en porta preguntant. Al final en una casa ens en venen, pero com son molt petites me les volen donar... a un guiri pastos!!! Pero em diuen que esperi, em fan passar al pati on tenen els plataners i m'en cullen un grapat. Despres anem a visitar la family del guia... la seva mare i els nets. A pilla pilla amb les nenes, uns passes amb els nens i unes fotazos de record. I em donaven les gracies ells a mi per haver-hi anat. Flips, l'afortunat era jo.
Al grano. Pillo la bici amb la idea de fer una part de a ruta amb Pirogue per atajar, pero al arribar a Afinian el bateau c'est deja parti. Joderes! La ruta fins alli, per pista pero de la buena, era maquissima, pero despres d'afinnian era brutal. Dels llocs mes macos i comodes que mai he pedalat. Sort que he perdut el baixell. I a Canvi m'han mostrat un atajo mes directe a Zinguichor que no surt al mapa. He parat a dinar i al veure a la carta un filet de bou anb salsa al pebre, no m'he parat ni a calcular el preu al canvi. Em queden uns 30 kms fins Enampoure...

2 comentaris:

  1. Merci per les histories nen!! Estan be de llegir. Encara que algunes expressions no les acabo de pillar.. Deu ser que porto massa temps fora.
    Veig que l internet va millor que a Madagascar?

    I cuida les cagarrines neng... alla on vas pillas;)

    Jose

    ResponElimina
  2. Ric .. ens agrada molt el teu blog. Les fotos són xulisimes. Des del sofà de casa amb la llar de foc encesa admirem el teu valor. La Martina diu que li portis un amiguet dels que hi havia a la classe. Molts recors de la family Cabarrocas-Ortega i del Jordi i la Lu!!!!!!

    ResponElimina