dilluns, 5 de desembre del 2011

Enampor



Ieps. Despres del filetazo vaig enfilar fins Enampor, els 12 ultims kms un altre cop per una pista on s'ha de tenir molt mala llet per fer una mala foto. Arribo al campament i estic més sol que la una, pero al enviar un sms a la penya de barna per a que sapiguessin que estic viu, em responen que estan a un altre campament a 2kms del meu. Pos ala, despres del tutazo torno a pillar la bici i de visita. Unes birres, que si hem estat aquí, que si allà, que si que maca la gent... i a les 8 de nit tornada seguint les cuques de llum.
L'endema passo el dia a Enampor per esperar que diumenge em portin en pirogue fins Ossuye i aixi no he de tornar enrere. Pel matí de safari turistic seguint la pista que m'ha portat a Enampor fins on literalment s'acaba. 8kms d'anada i tornada que s'evaporen entre foto i foto.
Per la tarda de visita pel poble d'Enampor amb un guia, l'Omar. L'escola, la discoteque, el tam tam, les cases tradicionals i el bosc sagrat i totems del animistes. El que més em sorpren i enveja em fa, es que quan em diu el guia que estem dins el village, miro al meu voltat i només hi veig vegetació i alguna teulada integrada en l'entorn. Seran pobres, però son realment privilegiats en aquest aspecte.
Al migdia, al campament havia conegut un parell d'arquitectes espanyols que portaven 5 mesos a Senegal, la Sara i el Sergio, i tornant del tour coincideixo amb ells a la casa impluvium que volen restaurar... la mes antiga de Senegal; patrimoni de la zona. Com van de cul els ajudo amb les fotos de la paret exterior. Ueeee, ja he colaborat en un projecte solidari!!!
Sopo amb ells i a descansar que dema toca diana a les 7 per pillar la pirogue.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada